Nors „Facebook“ vis dar yra dominuojanti, tačiau „TikTok“ sparčiausiai augo nei bet kuri kita platforma. Nuo tada, kai buvo paleista prieš penkerius metus, vaizdo įrašų platforma dabar yra penkta pagal mėnesinį aktyvių vartotojų skaičių. Tuo tarpu „Instagram“ augo taip pat įspūdingai ir užima ketvirtą vietą. Tai reiškia, kad prekės ženklams, norintiems pasiekti auditoriją, socialinės žiniasklaidos platformų pasirinkimas auga ir keičiasi.
Populiariausi Socialiniai Tinklai
„Facebook“ kažkada buvo visos reklamos vieta, tačiau dabar jis patinka vyresnio amžiaus vartotojų grupei. Kaip pasirinkti tinkamiausią variantą sau? Geriausias žingsnis yra apsvarstyti, kurie kanalai tinka jūsų auditorijai, todėl išbandykite dalyvavimą atitinkamose socialinės žiniasklaidos svetainėse ir iš rezultatų strategiškai pasirinkite, kurias iš jų padvigubinti. Pateiksime 10 populiariausių socialinės žiniasklaidos svetainių ir platformų 2021 metais ir trumpai aptarsime jas.
Socialinės Žiniasklaidos Platforma | Mėnesinis Aktyvių Vartotojų Skaičius | Pajamos
(Eur) |
Įkūrimo Metai | Įkūrimo Vieta | |
1. | “Facebook” | 2,7 mlrd. | 72 mlrd. | 2004 | Menlo parkas, Kalifornija |
2. | “YouTube” | 2 mlrd. | 16,7 mlrd. | 2005 | San Bruno, Kalifornija |
3. | “WhatsApp” | 2 mlrd. | 4,2 mlrd. | 2009 | Menlo parkas, Kalifornija |
4. | “Instagram” | 1,16 mlrd. | 5,7 mlrd. | 2010 | Menlo parkas, Kalifornija |
5. | “TikTok” | 689 mln. | 29 mlrd. | 2016 | Kalver Sitis, Kalifornija |
6. | “Snapchat” | 433 mln. | 771 mln. | 2011 | Los Andželas, Kalifornija |
7. | “Reddit” | 430 mln. | 180 mln. | 2005 | San Franciskas, Kalifornija |
8. | “Pinterest” | 416 mln. | 1,43 mln. | 2010 | San Franciskas, Kalifornija |
9. | “Twitter” | 353 mln. | 3,15 mlrd. | 2006 | San Franciskas, Kalifornija |
10. | “LinkedIn” | 310 mln. | 6,8 mlrd. | 2003 | Mountain View, Kalifornija |
1. “Facebook”
Steigėjai: Mark Zuckerberg, Eduardo Saverin, Andrew McCollum, Dustin Moskovitz, Chris Hughes.
Nepaisant besikeičiančios demografinės padėties, nepriklausomai nuo jūsų pramonės, „Facebook“ yra erdvė jums. Kai kurios pirmaujančios „Facebook“ pramonės šakos apima finansines paslaugas, elektroninę prekybą, mažmeninę prekybą, žaidimus, pramogas, žiniasklaidą, telekomunikacijas, technologijas, plataus vartojimo prekes ir automobilių verslą. Nors naujienų kanalas vis labiau slopina verslo įrašus, vis dar yra būdų, kaip sustiprinti įsitraukimą neinvestuojant į skelbimus. Apsvarstykite galimybę prisijungti arba kurti grupes, naudoti „Facebook Messenger“ pokalbių platformą arba naudoti tiesioginį vaizdo įrašą, kad padidintumėte savo matomumą.
2. “YouTube”
Steigėjai: Jawed Karim, Steve Chen, Chad Hurley.
„YouTube“ yra originali vaizdo įrašų socialinės žiniasklaidos platforma, galinti pasigirti dominuojančia padėtimi rinkoje ir užimanti antrąją vietą pagal mėnesinį aktyvių vartotojų skaičių. Galimybė pasiekti „YouTube“ yra neprilygstama, nes šia platforma naudojasi 73% JAV suaugusiųjų, o tai yra skaičiai, kurių negalima ignoruoti. „YouTube“ turi stiprią vartotojų bazę visose amžiaus grupėse ir ji nusileidžia tik „Facebook“. „YouTube“ apima visus žanrus – nuo grožio, žaidimų, švietimo iki “pasidaryk pats namuose”. Tai platforma, į kurią investuoja dauguma prekių ženklų, o vaizdo įrašai yra auganti turinio rinkodaros terpė.
3. “WhatsApp”
Steigėjai: Brian Acton, Jan Koum.
„WhatsApp“ išlieka populiariausia socialinių pranešimų programa, konkuruojanti su „Facebook Messenger“. Uždara pranešimų programa gali neatrodyti geras pasirinkimas garsiems prekės ženklams, tačiau atminkite, kad SMS žinutės yra 98% atviros, palyginti su 20% elektroninio pašto. Ir, skirtingai nei SMS, „WhatsApp“ žinutes galima siųsti nemokamai. Jei naudojate „WhatsApp“ klientų aptarnavimui ir išlaikymui, jūs suprantate, kad prekės ženklų potencialas yra didžiulis aiškiai per mažo lygio platformoje. Jei galite nulaužti „WhatsApp“, turite tiesioginės rinkodaros kanalą savo auditorijai.
4. “Instagram”
Steigėjai: Kevin Systrom, Mike Krieger.
„Instagram“ yra socialinis tinklas, kuriame gali klestėti produktų pagrindu veikiančios įmonės, influenceriai ir treneriai. Nuo tada, kai 2018 m. buvo pristatyti skelbimai, kuriuos galima nusipirkti, potenciali IG produktams skirtoms įmonėms yra didesnė nei bet kada. Galima ne tik užmegzti ryšį su didele auditorija, bet ir susieti informaciją apie produktą ir pardavimą tiesiai iš „Gram“. Jei jūsų tikslinė auditorija, kurios demografiniai rodikliai yra mažesni nei 35 metai, „Instagram“ yra aukso kasykla: 75% 18–24 metų amžiaus žmonių naudoja „Instagram“, o 67% Z kartos ir 57% tūkstantmečių kartos atstovų kasdien naudoja programą.
5. “TikTok”
Įkūrėjai: „ByteDance Ltd“, Zhang Yiming, „Toutiao“.
„TikTok“ save vadina „pirmaujančia trumpos formos mobiliojo vaizdo įrašo paskirties vieta“, kurios misija yra įkvėpti kūrybiškumą ir teikti džiaugsmą. “TikTok” tikrai populiari, nes tai yra jauniausia rinkoje parduodama programa, kuri užfiksavo neįtikėtiną augimą. 2017 m., tik po vienerių metų, programa tapo sparčiausiai augančia programa visame pasaulyje. Nepaisant bandymų uždrausti „TikTok“ JAV ir Indijoje, nuo 2020 m. programa buvo atsisiųsta 2 milijardus kartų visame pasaulyje. Jei norite prisijungti prie Z kartos, „TikTok“ yra platforma, kurią reikia “prisijaukinti”. JAV 25% auditorijos yra paaugliai ar jaunesni, kurie yra labai įsitraukę: 2021 m. sausio mėn. „TikTok“ vienam vartotojui skirtas laikas viršijo „Facebook“.
6. “Snapchat”
Įkūrėjai: Evanas Spiegelis, Bobby Murphy, Danielis Smithas, Davidas Kravitzas, Leo Noah Katz.
Jei jūsų tikslinė demografinė grupė yra jauna, jūs tikrai norite patekti į „Snapchat“. Aktyviausi „Snapchat“ vartotojai yra 13 metų amžiaus ir programoje praleidžia daugiau nei 30 minučių per dieną. „Snapchat“ yra prieglobstis vartotojų sukurtam turiniui, vaizdo įrašams, išskirtiniams pasiūlymams ir rėmėjams.
7. “Reddit”
Steigėjai: Steve Huffman, Alexis Ohanian, Aaron Swartz.
„Reddit“ skelbia save kaip „pirmąjį interneto puslapį“, o pagal „Alexa“ reitingą „Reddit“ yra viena iš 20 populiariausių svetainių. „Reddit“ turi unikalų turinio ir bendruomenės mišinį, kuriame yra daugiau nei 150 000 bendruomenių, skirtų kiekvienai temai. Turint tiek daug nišų, kiekvienam prekės ženklui ir verslui čia yra vieta, todėl tik reikia rasti nišas, kuriose aktyvūs jūsų potencialūs klientai. Tačiau reikia įspėti, kad „Reddit“ yra nepastovi vieta ir netoleruos akivaizdžios savireklamos, todėl pradėkite naršyti švelniai, nes jei “suduosite neteisingą toną”, komentatoriai greitai įsijungs ir gali išmesti prekės ženklą.
8. “Pinterest”
Steigėjai: Ben Silbermann, Paul Sciarra, Evan Sharp.
Į populiariausią „Pinterest“ turinį įeina mada, maistas, dekoras, vestuvės, treniruotės ir „pasidaryk pats“ nišos. Be to, viskas, kas turi turtingą vaizdą, gali klestėti „Pinterest“. Pažymėtina, kad 81% „Pinterest“ vartotojų yra moterys, todėl jei jūsų auditorija daugiausia yra moterys, tai yra įtikinama priežastis investuoti laiką į socialinės žiniasklaidos rinkodarą „Pinterest“. Tai nereiškia, kad vyrų nėra „Pinterest“: 40% naujų „Pinterest“ užsiregistravusių yra vyrai.
9. “Twitter”
Įkūrėjai: Jackas Dorsey, Evanas Williamsas, Biz Stone, Noah Glass.
Jei jūsų verslas susijęs su pramogomis, sportu, politika, technologijomis ar rinkodara, „Twitter“ galite sulaukti didžiulio susidomėjimo. „Twitter“ prekės ženklai turi galimybę sukurti ir patobulinti savo balsą – be informacijos ir naudingumo yra vietos būti sumaniems ir patraukliems. Pereikite prie temų, teikite vertę, bendrinkite savo ir kitų turinį ir prisijunkite prie nenutrūkstamo pokalbio.
10. “LinkedIn”
Steigėjai: Reid Hoffman, Konstantin Guericke, Allen Blue, Jean-Luc Vaillant, Eric Ly.
Savo didžiuliame profesionalų tinkle rasite daugiau nei 61 milijoną vartotojų, todėl jei ieškote sprendimų priėmėjų, galinčių samdyti jūsų įmonę, sandėliuoti jūsų produktą ar partnerį, „LinkedIn“ yra tinkama vieta. Ar žinojote, kad 44% „LinkedIn“ vartotojų pajamos viršija šalies vidurkį? Arba daugiau nei 50% amerikiečių, turinčių aukštąjį išsilavinimą, naudoja „LinkedIn“? „LinkedIn“ yra labai koncentruota socialinės žiniasklaidos platforma, todėl ji turi neribotą potencialą susisiekti su elitine profesionalų grupe, galinčia pakeisti jūsų verslą.