“BMW 320d” Ligos

“BMW 320d” – tai 3-ios serijos BMW automobilis, turintis ne vieną privalumą. Tai automobilis, kuris turi sportišką išvaizdą, patikimą važiuoklę ir patvarius variklius. Tačiau galima rasti ir keletą minusų, pvz., prasta garso izoliacija ir greitai nusitrinančios automobilio salono detalės. Kadangi visus nedidelius minusus atperka šio automobilio privalumai, todėl šis modelis yra ypač mėgstamas jaunų žmonių. Be to, turite žinoti, kad be jau minėtų minusų, šis automobilis turi ir keletą rimtesnių problemų.

2012 – 2019 metų “BMW 320d” automobilio problemos:

  • Karterio guolio įvorė:

Naudojant 2019 metų “BMW” 3 serijos sedaną galite turėti problemų su karterio guolio įvore. Tai ypač aktualu kai kuriems 3 serijos modeliams, pagamintiems nuo 2019 m. kovo 11 d. iki 2019 m. liepos 9 d. Šių modelių veikimo problema kyla dėl karterio guolio įvorės, kuri galėjo būti netinkamai įspausta į variklį. Tai gali pasirodyti kaip nedidelė problema, tačiau automobiliuose, kurie turi šį defektą, iš tikrųjų gali reikėti sumontuoti naują variklį.

  • Alkūninio veleno jutiklis:

Kai kurių automobilių, pagamintų nuo 2018 m. gegužės 16 d. iki 2018 m. birželio 7 d., alkūninio veleno jutiklio problema gali paskatinti variklį pereiti į avarinį, t.y. sumažintos galios, režimą ir apriboti jo našumą.

  • Saugos diržo mechanizmas:

Yra tikimybė, kad kai kuriuose automobiliuose, pagamintuose nuo 2014 m. rugsėjo 1 d. iki 2015 m. kovo 31 d., gali būti sugedęs vairuotojo pusės saugos diržo mechanizmas, dėl kurio sunku jį naudoti šaltuoju metų laiku. Tokiu atveju geriausia šį mechanizmą pakeisti.

  • Galinės ašies varžtai:

Automobilių, pagamintų nuo 2015 m. sausio 1 d. iki 2016 m. rugsėjo 1 d., galinės ašies varžtai gali sugesti pakartotinai naudojant. Jei buvo atlikti kokie nors darbai su galine ašimi, pavyzdžiui, dėl remonto po avarijos, turite būti įsitikinę, kad taip pat buvo sumontuoti ir nauji varžtai.

  • Slėgio plokštės varžtai:

Jei turite 2013 m. BMW 3 seriją su mechanine pavarų dėže ir jums sunku perjungti pavaras, gali būti, kad slėgio plokštę tvirtinantys varžtai yra atsilaisvinę. Nuo 2013 m. vasario 1 d. iki 2013 m. birželio 30 d. pagamintiems automobiliams šie varžtai turėtų būti pakeisti, siekiant išspręsti problemą.

  • Vairo stiprintuvas:

Galima problema su vairo stiprintuvu automobiliuose, kurie pagaminti nuo šio modelio gamybos pradžios iki 2015 m. gruodžio 8 d. Tokiu atveju, kai vairo stiprintuvas sugenda, vairuotojas gali pastebėti sunkesnį nei įprastai vairavimą. Šiuo atveju reikia sumontuoti naują vairo stiprintuvo sistemą, kad būtų pašalintas gedimas.

  • Variklis gali užgesti:

Modeliams, pagamintiems nuo 2013 m. rugsėjo 1 d. iki 2014 m. balandžio 30 d. gali kilti problemų su varikliais. Jie kai kuriais atvejais užgęsta dėl degalų siurblio defekto. Prieš užgęstant varikliui prietaisų skydelyje galite pastebėti įspėjamąją lemputę ir klaidos pranešimą. Tokiu atveju reikės pakeisti degalų siurblį.

  • Centrinė galinė galvos atrama: 

Blogos suvirinimo siūlės gali reikšti, kad sulankstoma centrinė galinė galvos atrama, todėl automobilis gali tinkamai neveikti. Tai ypač aktualu automobiliuose, pagamintuose nuo 2019 m. liepos 5 d. iki 31 d. Tokiu atveju ją reikia pakeisti.

  • Interjeras:

Ankstyviesiems modeliams, kurie eksploatuojami jau devynerius metus, galima tikėtis keisto salono apdailos girgždėjimo ir barškėjimo. Kai kurie savininkai taip pat pastebėjo stiprų vėjo švilpimą pro langus važiuojant greitkeliu.

  • EGR aušintuvas:

Automobiliai, kurie buvo pagaminti nuo 2015 m. rugsėjo 19 d. iki 2017 m. lapkričio 22 d., gali turėti problemų dėl nesandarių EGR aušintuvų.

  • Pakaba ir stabdžiai:

Automobiliuose, kuriuose yra elektra reguliuojami amortizatoriai, stabdžiai gali sukelti erzinantį barškėjimą gale, kuris nerodo gedimo.